Tel.: 8 700 40030 (24x7 visą parą) El. paštas: info@databank.lt

Profesionalus hostingas

Koncentruokitės į savo verslą. Profesionalus hostingas - tai aukščiausios kokybės Jūsų portalo ar el. komercijos priežiūra ir hostingas. Pasirinkus šį debesų kompiuterija paremtą profesionalų hostingą, Jums nebereikės diena iš dienos rūpintis serverio priežiūra, įrangos atnaujinimu, monitoringu, atsarginėmis duomenų kopijomis.

PRO hostingo paslauga skirta verslo atstovams, kurie negali gaišti laiko ieškant hostingo ar debesų sprendimų. Neužsikraukite papildomos naštos, rūpinkitės verslu ir pridėtinės vertės kūrimu, o „databank“ pasirūpins Jūsų projektų užtikrinu veikimu.

Planas PRo1 PRO2 PRO3 PRO4 PRO5

Kaina

Kainos nurodytos be PVM

28 Eur

per mėn.

43 Eur

per mėn.

79 Eur

per mėn.

99 Eur

per mėn.

144 Eur

per mėn.

Intel procesoriaus branduoliai 1 2 4 6 8
Operatyvioji atmintis RAM 2 GB 4 GB 8 GB 12 GB 16 GB
Kietasis diskas 50 GB 100 GB 200 GB 300 GB 400 GB
Atsarginės kopijos  
Duomenų atsarginės kopijos (backup) + + + + +
Atsarginių kopijų darymo dažnumas 24 val. 24 val. 24 val. 24 val. 24 val.
Atsarginės kopijos saugomos iki 30 parų 30 parų 30 parų 30 parų 30 parų
Pagalba ir garantijos  
Dedikuotas techninis asmuo + + + + +
Pagalba telefonu + + + + +
Pagalba el. paštu + + + + +
Pagalba Skype + + + + +
SLA: bauda už paslaugos neveikimą
Mes Jums grąžinsime dalį pinigų jei paslaugos pasiekiamumas bus mažesnis nei 99,9 %.  Bauda procentais per parą, nuo mokamos mėnesinės įmokos, tačiau nedidesnė nei visa mėnesio įmoka
4 % 6 % 8 % 10 % 12 %
Paslaugos pasiekiamumas 99,9 % 99,9 % 99,9 % 99,9 % 99,9 %
Administravimas  
OS diegimas ir konfigūravimas + + + + +
Pastovus progr. įrangos atnaujinimas + + + + +
Ugniasienės konfigūravimas + + + + +
Serverio būklės stebėjimas + + + + +
Paslaugos būklės stebėjimas ir šalinimas 24x7 + + + + +
Pagalba perkeliant svetainę + + + + +
Nestandartinės programinės įrangos diegimas - - + + +
Kešavimo sprendimai (nginx/varnish/memcache)
Greito veikimo sprendimai teikiami kartu su jų monitoringu bei  statistika
- - - + +
Svarbu  
 Aptarnavimas 24x7
Jūs gausite mob. telefono numerį ir specialų el. pašto adresą, kuriuo būsite aptarnaujami 24x7, be jokių „išeiginių“.
- - + + +
Avarinio atstatymo sprendimas
Nuo Jūsų projekto hostinimo dienos, renkama visa informacija susijusi su korektišku Jūsų paslaugos veikimu. Avarinis atstatymas - tai verslo atstatymo planas, kai dėl nenumatytų ar Force-Major priežasčių Jūsų verslas atstatomas į paskutinę veikimo stadiją. Dėl paslaugos kainos rašykite info@databank.lt
Klausti Klausti Klausti Klausti Klausti
Paslaugos suteikimo laikas
Norint suteikti profesionalias hostingo paslaugas, reikia itin kruopščiai atlikti visus darbus, nuo Jūsų poreikių išsiaiškinimo iki sprendimų paruošimo ir programinės įrangos diegimo.
6 val. 6 val. 6 val. 1-2 d. 1-2 d.
 
  Užsakyti Užsakyti Užsakyti Užsakyti Užsakyti

 

Užtikrinta kokybė

Visas „databank“ dėmesys sukoncentruotas į Jums suteiktos profesionalaus hostingo paslaugos teikimą. Jūs gausite užtikrintą paslaugos kokybę, kuri saugoma SLA sutarties.

Kontaktas su dedikuotu asmeniu

Galėsite visada susisiekti su Jums dedikuotu asmeniu. Dedikuotas asmuo - tai Jūsų draugas, kuris visada pasiruošęs išklausyti Jūsų problemas ir padėti jas šalinti.

Duomenų atsarginės kopijos

Jūsų duomenys dubliuojami RAID 1 diskų masyve. Taip pat papildomai daromos dubliuotų duomenų atsarginės kopijos ne rečiau nei kas 24 val. ir saugiai saugomos geografiškai nutolusioje duomenų saugykloje.

Papildomi resursai

„Databank“ specialistai Jums padės išsirinkti tokius resursus, kokių reikia šiandien. Jei „augate“, padidinti resursus užtenka kelių minučių.

Kešavimo sprendimai

Rūpinamės Jūsų projekto kešavimo sprendimais. Įdiegsime greito veikimo sprendimus, todėl Jūsų svetainė atsidarinės maksimaliai greitai. Tyrimais nustatyta, jog svetainė atsidaranti ilgiau nei per 3 sekundes - praranda dalį lankytojų.

Paslaugos ir serverio monitoringas 24x7

Paslaugos būseną 24x7 stebi monitoringo sistemos - administratoriai pranešimus apie sutrikimus nedelsiant gauna į išmaniuosius telefonus, vidutinis reagavimo laikas - 3 minutės. Serverių veiklos istorija atvaizduojama statistikos sistemose.

Programinės įrangos atnaujinimas

Pamiršite ką reiškia programinės įrangos priežiūra ir atnaujinimas, o sutaupytą laiką galėsite skirti įmonės pagrindinei veiklai.

VIP aptarnavimas

Aukščiausios kokybės klientų aptarnavimas beveik visais įmanomais technologiniais kanalais. Plačiau apie vip aptarnavimą.