Tel.: 8 700 40030 (24x7 visą parą) El. paštas: info@databank.lt

SLA įsipareigojimai

SLA (angl. service-level agreement) - susitarimas  tarp paslaugos tiekėjo ir gavėjo dėl teikiamos paslaugos lygmens.  Paslaugos tiekėjas pagal pasirinktą SLA kokybės parametrą aptarnauja klientą ir prisiima įsipareigojimus dėl paslaugos veikimo, pasiekiamumo ir kokybės. Pagal Jūsų poreikius galime pasiūlyti ir kitokį SLA įsipareigojimą.

 

 

Kokybės parametrai SLA 1 SLA 2 SLA 3
Databank paslaugų pateikiamumas proc. 99,5 99,7 99,9
Darbo laikas aptarnaujant klientą 8x5 24x7 24x7
Reakcijos laikas į kliento užklausimą darbo valandomis (8:00 - 17:00 I-V) iki 4 val. iki 2 val. iki 1 val.
Reakcijos laikas į kliento užklausimą ne darbo valandomis  - iki 4 val. iki 2 val.
Reakcijos laikas į monitoringo siunčiamas žinutes iki 1 val. 15 min. 5 min.
Statistinių paslaugos duomenų pateikimas klientui Ne Taip Taip